här kommer anledningen

2011-03-13 - 08:18:26
jag trode jag skulle behöva dra till akuten.

okej jag ska förklara. När jag åkte till busfabriken igår fick jag as ont i huvudet, men det försvann typ när jag var där, eller jag tänkte inte på det iallafall. Sen när vi åkte hem, fick jag sån jävla migrän, asså har aldrig haft så ont i huvudet. Och när vi hade åkt typ halvvägs så nörjade jag må sjukt illa och ville spy. Men jag ville inte spy och av ågon anledning kan inte jag spy, utan att typ kväva mig själv. Så jag försökte äta nått, åt en pytte liten bit knäckemacka och drack vatten. men nej. Sen när jag kom hem till mormor, kunde jag knappt gå, jag skakade jätte mycket och var helt likblek. Så jag typ tröckk ner tungan i halsen och började spy, men nått skärde i min hals och jag började spy blod, fett läskigt. och sen typ svimmade jag halvt och sen somnade jag och vaknade fem timmmar senare typ. Nu har jag ett sår i halsen och kan knappt äta eller dricka, det är fett jobbigt :/

Och nu vet jag att ni mår dåligt av att ha läst det här xd, jaja :) Men det är anledningen till att jag inte bloggade igår kväll! vi hörs baby´s

Postat av: Johanna:)

Shit, va läskigt! Hoppas du mår bättre nu gumman! <3

2011-03-13 - 11:09:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0